SENASTE DAGARNA

Publicerad 2013-02-15 23:36:00 i Diary,

..har jag i stort sätt bara varit allmänt seg, tränat och jobbat! Förrgår träna jag och sen baka med Jennifer, igår va alla hjärtans dag som alla i hela världen vet, skulle bara varit hemma och dött för dagen va helt fucked up, men sluta i alla fall med att jag hamnade hos M och när jag kommer hem till honom står det en ros och en ask chocklad på köksbordet. Riktigt gulligt må jag säga! Så det lyste upp den dagen i alla fall. Idag började Inomhus SM i friidrott, så pappa och jag åkte upp för att kolla på två av mina gamla träningskompisar när dom tävla i vikt, och för er som inte vet vad grenen vikt innebär så äre det typ som slägga fast med tyngre kula och kortare lina typ.. Imorgon och på söndag ställer man upp som funktionär i längd/tresteg, så ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv