ON MY WAY

Publicerad 2012-01-19 15:50:13 i Diary,

Hej Hej! Äntligen klar med sista uppgiften till psykolgion. På måndag börjar gerentologin! Sitter på tåget hem och lyssnar på 3 doors down. Känns bara att det "bara" är lite drygt 2 timmar kvar innan jag kan se skymten av norpan. Har också kommit på att jag MÅSTE köpa en ny dator snarast! Det får väl bli det ända köpet denna månad efter att alla räkninga är dragna. Sitter nu med Dejans dator eftersom han är den enda som har ett jävla word program i datan. Men han är så underbar och låter mig låna den sålänge i alla fall. Just nu känner jag att jag kan ta vilken dator som helst, bara man kan skriva på den så är jag nöjd, höhö. har också under dagen kommit på att jag måste börja träna, kick-box eller box överhuvudtagen vore hur kul som helst, men måste kolla över om min lilla ekonomi klarar av det och om jag kan få ihop det med den yterst lilla tid jag har på att göra allt. Allt kommer bli mycket lättare när dejan har fått iordning på sin lägenhet, så att vi kan flytta in! Yey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv