GOTT NYTT ÅR!

Publicerad 2012-01-01 12:53:39 i Diary,

Jahop, då äre 2012 då. Börjar året med lite snö och det känns ju inte helt fel, dock längtar jag till sommaren, 3 månader sommarlov och 2 veckor (minst) i Serbien! Ska man dra igenom 2011 lite fort så har det varit ett bra år. Började året med en riktigt bra säfsen resa med bara my love! Jag skaffade mig min första tatuering, jag tog studenten, vilket var helt underbart! Jag fick ett jobb som vikarie på Tuppens hemtjänst, och det är bland det bästa som hänt, mina arbetskamrater är dom underbaraste som finns, jag älskar att gå till jobbet varje gång! En annan sak som var helt otroligt detta år att jag kom in på högskolan i Jönköping, efter att ha varit 105 reserv! Sen har det väl inte hänt så mycket mer!

..men 2011 är det år jag verkligen har insätt vem jag är, och insätt vilka vänner som är värda att behålla. 2011 förlorade jag vänner som jag alltid hade vid min sida, men tillslut vet man inte riktigt om det var äkta eller inte, men 2011 har jag också funnit vänner som jag kan vara mig själv med, som är ärliga och som tar initiativ till att umgås, att träffa dessa är det allra bästa som hänt detta år!

God natt 2011, God morgon 2012!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv