EXCELLENT

Publicerad 2012-01-29 23:49:02 i Shopping,

Idag har jag varit duktig. Började dagen med att åka till biblioteket för att hämta en ljudbok och så hann jag med att skriva ner lite Gerentologi också, ska fortsätt med det imorgon. Sen var jag hos my love och kolla handboll Serbien-Danmark och som alla redan vet så vann Danmark, men dom är ju riktigt bra sen innan. Efter det gick Dejan och jag till Poseidon för att äta "3-års middag". Gott, men vart mätt förtidigt..
Juste, sen påvägen från biblan tog jag en snabb runda på stan och glad är jag för det. Gick in på BikBok, hittade 70% rabatt på denna skönhet. Gissa om jag vart glad, som jag har letat. Kosta ord. 699kr men jag betala 210kr, helt klar värt det. Nu måste jag sova, en aningen trött. See Ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv