FUNDERINGAR

Publicerad 2012-02-10 22:55:43 i Diary,

Jag börjar få ångest! Jävla skit. Jag har hela tiden varit så inställd på att vilja bli ambulans SSK, men nu vet jag inte längre. Jag vet i alla fall att jag vill bli någon form av SSK men inte en helt vanlig som jag blir efter examen. Jag vill vidare utbilda mig ännu mer. Jag vill vara ute och träffa massa människor, samtidigt som jag vill sitta i labb och forska. Jag vill rädda liv in-action, samtidigt som jag vill forska på människans funktion i utvecklingen.. va fan ska jag göra?! Allt bara förstörs hela tiden, eller är det kanske ödet, nått måste det ju var. Jag är också inne på att jobba på Kriminalvården, men fan.. jag vet inte.. Det är jätte jobbigt. Funderar på att göra 15 miljoner yrkes test på internet bara för att stärka mina tankar, åt det ena eller andra hållet! BAJS DÅ!

Kommentarer

Postat av: e

Publicerad 2012-02-13 01:48:50

jag saknar dig så himla mycket. jag saknar oss och hur allt var förut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv