2011-09-23 @ 17:28

Publicerad 2011-09-23 17:28:25 i Shopping,


Ny inköpt till morgondagen!
Halsband, Glitter - Ringar, Glitter & Ginatricot - Plånbok, Glitter
Klackar, Deichmann - Tröjan som hänger i bakgrunden, Cubus

Börja dagen med att jobba 7-10 på tuppen, så vart väckt i min underbara sömn. Åkte sen till Bibloteket för att plugga en aning, luncha med Angelica, shoppa lite smått och gott och nu ska jag städa mitt rum är det tänkt. Ska fira mig med familjen i kväll med lite mat och lite vin, hehe. Imorgon ska jag och älskling till hans jobb och köpa tallrikar och glas m.m. En resturang där han jobbar har stängt igen och säljer allt dom har. Senare ska jag möta upp min älskade kusin och sen blire middag på Cromwell och utgång på Puls med mina fina flickor. Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv