2011-09-11 @ 23:09

Publicerad 2011-09-11 23:10:12 i Diary,

Då var denna helg över och den har väl vart helt ok. För det mesta har jag varit sjuk, men jag har ändå kämpat och jobbat hela helgen. Vart i Åby och promenarat med Angelica idag sen vart med älskling och påbörjat ombygget på han 740, haha. Dagens höjd har väl varit att jag vakna av att polisen plinga på dörren vid 9 och säger att nått jävla sär har vält min bil.. Så hela höger sidan är förstörd. KUL!! Så nu får jag lägga mina pengar på en ny dörr, ny fram skärm och lagning på bak skärmen. Snacka om att inte vara riktigt frisk om man får för sig att välta nåns bil! Och sen fick jag ringa en ambulans till en alkis med buksmärtor! Nu ska jag sova och imorgon åker jag tillbaka till Jönköping, men kommer hem på torsdag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv