2011-10-17 @ 20:26

Publicerad 2011-10-17 20:26:25 i Diary,

DÖÖÖÖÖÖD! Jag tror inte att jag orkar mer!! Jovars, jag måste.. Vet inte vad det är, men det känns som om att det har varit en intensiv dag, även om jag inte har gjort så jätte mycket. Men föreläsningen idag var så att det räckte.. Alltså, det har varit allt ifrån svamp som växer under huden, mask på 30cm som tränger sig igenom tarmen och in i lungorna så att man tillslut kan hosta upp äcklet och herpes som kan ger dödlig hjärninflamation, INTE ok! Så alla, det här är vad jag kommer jobba med i framtiden! Good for me! Och kan varken äta spagetti, makaroner eller ris just nu, så det blir karré och potatisgratäng till middag, love you mum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv