VOLOVO 740

Publicerad 2011-11-05 23:39:36 i Diary,

Det här händer när man kör på ett reservdäck och det blire för tungt så man inte får fäste när man vill. Freddy fick oss i diket, haha. Har vart ute och släppt lite volov med älskling och hans svärtinge gäng. Kul, men livsfarligt fan. Inte förens idag har jag märkt min egna reaktion när jag blir riktigt rädd, trodde allvarligt att vi skulle smälla i sista varvet. Annars tycker jag det är skit kul att åka med, det är fan som att åka karusell nästan, haha. Imorgon far jag till Jönköping och till morfar, saknar honom lite! Men det blir bara en kort varsel, en natt, men ska ner igen på torsdag till fredag. Det är riktigt mysigt hemma hos honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv