2011-07-12 @ 16:32

Publicerad 2011-07-12 16:32:39 i Diary,

Skönt att vara ledig imorgon. Kom hem efter jobbet, slutade 12, telefonen ringde när jag hade satt mig, fick åka tillbaka till jobbet igen och jobba ett litet tag till. Men som sagt, nu är jag hemma och är ledig imorgon! Bokade tvätt tid idag också, så får man det gjort på torsdag, underbart!

Sen så hatar jag såna tjejer som inte har nått liv och försöker få uppmärksamhet av killar som är upptagna. Amen lugn nu, skaffa ett liv istället! Det roliga är att alla driver om henne. Kan man inte bara låta upptagna killar vara istället och acceptera att man är för ful! Dö irriterande! Norrköping alltså, bara svartsjuka, skit snack och helt jävla värdelös! Hoppas Dejan och jag flyttar snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv