2011-08-24 @ 22:19

Publicerad 2011-08-24 22:19:54 i Diary,

Hela dagen har jag börjat förbereda mig inför måndag och tre år fram över! Ska bli underbart kul! Första skolveckan kommer jag bo hos min morfar, han och hans särbo kommer ju då inte att vara hemma, så jag har morfars fina lägenhet i Ekhagen för mig själv! Var på Ingelsta och shoppade lite roligheter inför skolan. Ett big-ass skrivblock, stiftpennor + stift, suddi, plastmapp att ha papper i och ett snyggt pennskrinn! Sen har jag funderat över vad man ska packa ner, om jag ska ha kläder för en vecka liksom. Jag har ju ingen aning om vad som händer på skolan och vad det är för folk osv. Men det gör det bara mer spännande. Har dock fortfarande två arbetsdagar och en arbetsnatt framför mig, kommer sakna mina arbetskamrater! Men på söndag åker jag! Jippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Carolina Landberg

catl_

20år, från Norrköping

Kategorier

Arkiv